Cumu persunalizà u vostru propiu scaffale di visualizazione in modu più efficace?

I rack di visualizazione sò una parte impurtante di e butteghe di marca è di e magazzini offline, micca solu per rinfurzà l'imaghjini di a marca, ma ancu per aumentà e vendite è attrae più cooperazione cummerciale è franchising.Questu rende soprattuttu impurtante di sceglie u fornitore di stand di mostra chì hà una forte capacità di produzzione è di furnimentu, ma pò ancu currisponde à l'idee di u cliente è cuncepisce un pruduttu di stand di display chì currisponde è equilibra l'efficacità di u costu.Per una cumunicazione più efficiente è una cunniscenza precisa cù i nostri clienti, furnimu una seria di cunsiglii di prucessu è preparazione di dumanda per a riferenza di i nostri clienti.

Eccu l'inchiesta di a nostra cumpagnia-> quota-> sample-> order production-> shipping-> after-sales feedback process diagram, vede quì sottu,

prucessu di ordine

Inchiesta (se u cliente pò esse preparatu in anticipu):

1. U cliente hà u so propiu disegnu è disegnu di mostra, o mudellu interessatu, ponu furnisce infurmazioni cumpresi dimensione, materiale, struttura è quantità.

(più opzioni, cum'è pavimentu o bancone, design unicu / doppiu / trè / quattru lati, pesante / ligeru, illuminazione, roti, scaffali, ganci, cesti, etc.)

Cumu persunalizà u vostru propiu scaffale di visualizazione in modu più efficace (3)

2. Se u cliente ùn hè micca chjaru nantu à e esigenze di u mudellu di stand di mostra, pò furnisce ciò chì u produttu deve esse mostra, a dimensione di u produttu, a quantità è altre esigenze, ricumanderemu mudelli adattati per riferimentu è selezzione.

3. Dopu avemu discututu cù u dipartimentu di cuncepimentu, è a fattibilità di a pruduzzione, allora furnisce cunsiglii prufessiunali è quotes per diverse quantità (se u cliente ùn capisce micca a struttura di u rack di visualizazione, avemu da furnisce una struttura simplice disegni per riferimentu à i clienti). cunfirmà).

Campione:

1. Quandu u cliente cunfirmà u prezzu di l'unità, postu l'ordine di mostra è riceve a tarifa di mostra, furnimu i disegni di mostra à u cliente in 2-3 ghjorni di travagliu per cunfirmà tutte l'infurmazioni, dopu urganizà a produzzione.

2. Duranti u prucessu di pruduzzione di mostra, avemu da aghjurnà u statutu di mostra à u cliente ogni ghjornu di travagliu 3-5, è mantene a cumunicazione cù u cliente.Quandu finiscinu u semi-mostra, assemble a mostra prima è feedback à u cliente per a cunferma, cunfirmà l'infurmazioni di imballaggio (cumprese a cullezzione di gràfiche o accessori).

Dopu avè finitu a pittura / polvere rivestita di l'esemplariu, assembleremu a mostra di novu cù tutti l'accessori, è mandà video è ritratti à u cliente per a cunferma.(Se u cliente hà bisognu di mudificà o altre esigenze, cooperaremu quant'è pussibule per fà picculi cambiamenti)

3. Cumplete l'imballu di mostra è mandate, quandu u cliente riceve u campionu, avemu da infurmatu è seguite u feedback à una volta, marcate i suggerimenti è i cunsiglii di u cliente, migliurà tutti i prublemi in l'ordine grossu.

Cumu persunalizà u vostru propiu scaffale di visualizazione in modu più efficace (1)

Pruduzzione d'ordine - Spedizione - Post-vendita:

1. Cumincià a pruduzzione in massa dopu à l'ordine di massa cunfirmatu è l'arrangiamentu di u depositu (se u cliente hà qualchì mudificazione, faremu una mostra di pre-produzione è pigliaremu video / foto à u cliente per a cunferma prima di a produzzione), è aghjurnà u statutu di a produzzione ogni 5. -7 ghjorni di travagliu.Inoltre, cunfirmemu a stampa di cartone, l'istruzzioni di stallazione è a grafica di u logu, etc.

2. Se u nostru QC hà trovu chì i prublemi di qualità in a produzzione è reworked chì risultatu in ritardu u tempu di guida, avemu prestu infurmatu à u cliente di negozià u tempu di consegna, perchè u cliente pò cambià in anticipu u schedariu di spedizione.(Ma di solitu pudemu mantene a consegna à tempu)

Cumu persunalizà u vostru propiu scaffale di visualizazione in modu più efficace (2)

3. Quandu l'ordine hè quasi finitu, avemu da infurmatu à u cliente in anticipu è mandà l'imaghjini di produzzione, imballaggi è stacking pictures per cunfirmà (o u cliente urganizà l'ispezione QC di terzu), è pagà u saldo prima di a spedizione.(Riserveremu a spedizione cù u spedizioniere in anticipu per assicurà chì ùn ritardu micca u tempu di consegna)

4. Dopu chì u cliente cunfirma tutte l'infurmazioni o compie l'ispezione, aiuteremu à mandà u bè o carricà u cuntinuu, operate documenti di dichjarazione doganale, è furnisce i ducumenti di sdoganamentu in una settimana.

5. Quandu u cliente riceve a merchenzie, seguiteremu è cullà u feedback in una settimana.In casu di prublemi di stallazione, ci piacerebbe furnisce video o ritratti per guidà u cumpletu.In casu di prublemi di qualità, daremu e soluzioni in una settimana.

Speremu d'aiutà i novi clienti à ottene infurmazioni è suggerimenti più utili da a dumanda è a cumunicazione attraversu u prucessu sopra, risparmià più tempu per finisce l'ordine, diventerà unu di i fornitori eccellenti per u cliente è portanu ingressi più altu cù u nostru rack di visualizazione.

Telefono: +8675786198640

Whatsapp: 8615920706525


Tempu di Postu: Dec-19-2022